SEO: Sådan gennemskuer du priserne

By:
Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

I jagten på det bedste tilbud på SEO, kan det være svært at sammenligne priserne; det er sjældent de samme ydelser, der er inkluderet. Derfor kan det være en god idé at lave en liste over de specifikke krav, du har til din samarbejdspartner. På den måde bliver det lettere at forstå din seo pris.

Nedenfor finder du en række eksempler på ting, du eventuelt kan skrive på din liste:

– No cure, no pay. Nogle SEO-leverandører tilbyder en såkaldt no cure, no pay-løsning, hvor du ikke skal betale, medmindre resultaterne er som ønsket. Det kræver som regel, at leverandøren har den fulde kontrol over din hjemmeside – både over teknikken og over teksterne. Ellers kan det være svært at skabe de akutelle resultater.

– Abonnement. Her betaler du en månedlig pris, hvor et aftalt stykke arbejde er indeholdt, og hvor du hver måned får en rapport over resultaterne.

– Tekstskrivning. Hvis du ikke selv skriver dine tekster, så skal du finde en SEO-leverandør, der kan skrive gode, indholdsrige tekster.

– Linkbuilding. Det er ikke alle SEO-leverandører, der arbejder med linkbuilding, men det er et emne, der fylder forholdsvis meget i Google’s ranking faktorer.

Uanset hvilke krav du har, skal du huske at holde størrelsen på din hjemmeside og konkurrencen på dit marked for øje. Er du hypnotisør i Sønderborg, så kræver det ikke helt så meget for leverandøren at få din side øverst på Google, som det gør, hvis du har en webshop, der sælger modetøj.

Posted in: seo priser